Hemma igen!



Hejsan alla läsare!

Som ni antagligen har märkt har jag inte skrivit på över en vecka. Anledningen är att förra fredagen kom det släktingar till mig från Norrland och det är ju klart jag vill vara med dem istället för att sitta vid datorn. Och sedan kom lördagen. Då gick jag upp vid 7 för att sedan sitta på en buss i nästan 8 timmar. Inte så kul!

Efter den långa bussresan kom jag fram till bästakompisen Sanna och hennes familj i Byxelkrok. De hade hyrt en stuga veckan innan och sen kom jag ner. Jag och Sanna har haft det jätteroligt hela veckan. Vi har badat, ätit godis och skrattat, mycket! Men nu ska jag stänga av datorn. Ska gå och lägga mig och sova nu. God natt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0