Nya saker från efter jul

Här kommer allt jag har köpt efter jul:



 Grön/brun jacka från Stadium (Everest) för 1299kronor



Brun myströja med polokrage från H&M för 198 kronor



Svart tröja från Sisters för 99 kronor och grå lång kofta från
Kappahl för 119 kronor



Två sjalar från Gina tricot, den svarta kostade 65 och den bruna 30
Men jag ska lämna tillbaks den bruna för den kan färga av sig på andra kläder



Närbild på en av sjalarna



Två baslinnen från Esprit för 64 kronor styck och en mörk grå kort
kofta för 175 kronor. Allt från MQ.



Armen på den korta koftan



Baskern kostade 31,50, väskan kostade 63,50 och
halsbandet fick jag för 15,50



De bruna och guldiga är från H&M och kostade 15,50 och det svarta med nitar
kommer från Ur och Penn och kostade 30 kronor

 ♥

Kommentarer
Postat av: DeDe

snygga armband!

den svarta tröjan BB hade på sig köpte jag häromdagen från 4everyoung.se :)

2009-01-07 @ 21:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0