Söndag- en behöver-göra-dag

Hejsan bloggen!

Hur är det med er? Med mig är det bra! Igår var jag i Vällingby. Jag köpte en ring och ett par strumpbyxor. Ska fixa bilder på allt jag köpt på senaste tiden senare idag. Jag var där med Sanna, Ellinor och Denise. Vid 3 skulle D gå och klippa sig och det blev hur bra som helst. Efter det stack vi hem till Ellinor och jag och Sanna sminkade dem och vi gick ut i skogen och tog modell bilder på dem. Haha, shit kul! Gå in på ellinorslife.blogg.se för att se bilder.

På kvällen var jag med Sanna. Vi var ute och lyssnade på sommar låtar. När vi gick in pratade vi och vid halv 11 gick jag hem. Vi hade gäster hemma så jag satte mig ner och pratade med dem. När dem hade gått hem tog det ett tag för mig att komma i säng, tror att jag somnade vid halv 3.

Imorse vakande jag vid halv 2 och gick upp och gjorde frukost. Efter ett tag gick jag och duschade och nu sitter jag här. Jag ska snart gå och städa rummet och sen ska jag och mamma kolla på Greys Anatomi. Ha det bra så länge! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0