Påsklov



Hejsan bloggen!

Äntligen påsklov. Hur skönt som helst ju! Efter skolan åkte jag, Ellinor, Anna och Sanna hem till Ellinor. Vi satt på hennes studsmatta och pratade, och vet ni vad? Vi kunde sitta där i bara linne, så varmt var det. Äntligen kommer våren, om det skulle börja snöa nu ska jag flytta till Afrika. Någon som vill följa med i så fall?

Nu sitter jag hemma, mofflar godis och kollar på Talang 2009. Skönt med en kväll hemma och ta det lugnt. Imorgon ska jag vara med Denise, Sanna och Ellinor. Ska bli jättekul! Men nu ska jag stänga av datorn. Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Felllyyy

Hejhej kolla gärna in min blogg! fin design!

2009-04-04 @ 19:31:33
URL: http://felllyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0