Hemma från stan



Hejsan bloggen!

Nu är jag hemma igen. Vi hade det jättemysigt. Först mötte jag och Sanna upp Ellinor i Vällingby sedan åkte vi till Bromma för att möta Alice, sedan fortsatte vi mot stan. När vi kom dit gick vi lite på Drottninggatan och sedan på Hötorget. Efter ett litet tag kom Alice kompisar Hanna och Louise, och efter ett tag skildes vi åt för jag skulle klippa mig, men det fanns inga tider.

Jag, Sanna och Ellinor åkte till Slussen men ändrade oss och tog båten över till Djurgården. Där gick vi längst vattnet tillbaks mot Sergel. Vi stannade på vägen, köpte glass och satte oss vid vattnet. Sedan tog vi bussen tillbaks till Sergels torg och tog tunnelbanan hem. Allt var så mysigt. Och vädret var perfekt. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0