Nya saker!

Jag är hemma nu och kollar på Medium, det har äntligen börjat. Igår hos Johanna hade vi shit kul. Vi kollade på film, pratade och skrattade kanske lite för mycket. När vi vaknade kollade vi på film nummer 2. Vi åt lite mat och sen åkte jag och Ylva hem för att lämna våra saker. Sedan mötte vi upp dom andra i Vällingby.

I Vällingby gick vi runt och kollade i lite affärer. Jag köpte örhängen och en vit halsduk. Jag är jättenöjd. Vi gick och åt lite mat, jag tog en pizza. Den var supergod, luktade som pizzan i Italien. Sen gick vi och köpte godis och sen vidare till biosalongen. Och nu är jag hemma.




 Söta rosett örhängen från Ur och Penn för 25 kronor



Fina små örhängen från Glitter för 59,50 kronor

 

Och till sist små vanliga pluppar från Glitter för 54,50 kronor

Halsduken får ni se i dagens outfit som jag lägger upp senare ikväll. XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0