Varför vill aldrig mina inlägg publiceras?

Det här skrev jag i eftermiddags men det sparades bara som utkast:

Hejsan alla läsare! Jag kom just hem från Vällingby. Jag bytte min vita halsduk mot en likadan för en av bollarna hade ramlat av. Och så lämnade jag tillbaks min stövlar, jag tyckte inte om dom lika mycket i affären som när jag kom hem så jag bestämde mig för att lämna tillbaks dom.

I skolan idag hade jag matte prov. Det gick ganska bra men jag gjorde fel på en uppgift. Sen hade jag textil slöjd också, mitt favorit ämne. Jag håller på med ett korsstygn av en flicka som står vid en grind. Fin och somrig. Nu ska jag gå och hjälpa mamma med maten. Syns senare!  

Men nu är jag här ingen. Jag har just kollat på Hell's Kitchen. Nu ska jag väl gå och borsta tänderna och sen gå och lägga mig. Imorron börjar jag vid 8 med gympa, inte så kul. Efter skolan ska jag och några kompisar åka och simma. God natt! Sov sött! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0