Hemma

Hejsan bloggen! Jag kom hem för flera timmar sen men har inte haft tid att sätta mig fören nu. Jag var ju i stan efter skolan. Jag köpte en lång kofta, strumpor, rouge, en necessär och ett par skor. Jag visar allt lite senare.

När jag kom hem åt jag lite mat och sen har jag plockat undan på mitt rum, bakat och tvättat av mina sminksaker. Hade något som läkte i min gamla necessär så allt var röd/rosa och glittrigt. Men nu är det rent och fint.

Nu kollar jag på Idol och ska snart ta ut chokladkakan. Den kommer bli sjukt god för jag har tryckt ner små chokladbitar i smeten. Mmm...Marabou. Hihi! =P Men nu måste jag ta ut kakan. Pussar och kramar! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0