Hemma från skolan

Hejsan bloggen! Jag har varit hemma från skolan idag för jag sov bara 4 timmar inatt om inte ännu mindre och vaknade upp imorse med huvudvärk. Men jag sms:ade pappa och sa att jag inte mådde bra och väntade på svar. När jag sitter på bussen på vägen till skolan ringer han och säger att jag kan vara hemma. Så jag åkte till skolan hämtade några saker och sjuk-anmälde mig. Och vet ni, jag höll på att somna på bussen både på väg till skolan men även på väg hem igen. =P

När jag kom hem gick jag och la mig i sängen och försökte somna. Jag låg mest och vilade och sov en liten stund. Vid 3 tiden gick jag upp och gjorde en smothie av banan och jordgubbar. Jättegott! Jag hade tänkt att lägga upp en dagens idag men jag går runt i grå mjukisbyxor och en gammal tröja. Inte så fint.

Nu sitter jag och kollar på The Hills. Jag tror att My Super Sweet 16 börjar snart. Det är så kul att kolla på bortskämda unga tjejer som får allt dom pekar på. Tycker att det är lite konstigt att deras föräldrar har råd med allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0