Hejsan bloggen! ...

Hejsan bloggen! Jag vet att uppdateringen på slutet har varit usel men jag har inte orkat eller haft tid. Har haft läxor och prov och så är man ju lite extra trött på slutet av skolveckan. Men nu är det fredag. Gud så skönt det ska bli! Men jag har redan bokat upp hela helgen.

Imorgon ska jag till kyrkan på konfirmation möte. Jag ska åka på k
onfirmation läger i sommar tillsammans med 2 kompisar från klassen, Julia och Johanna. Ska bli shitkul. När mötet slutar vid 3 tiden ska jag hem till farmor och farfar för jag ska sova där. Kanske träffar några kompisar på kvällen. På söndag är det också möte i kyrkan. Men nu ska jag fortsätta kolla på idol. Pussar och kramar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0