Tillbaks från Sicilien :(

Hejsan alla människor ! Nu är jag tillbaks från Sicilien :( eller igentligen var jag tillbaks igår kväll men jag har inte hunnit skriva något. Imorrn har jag spanska och matteprov och till på tisdag ska jag skriva en saga. Usch så jobbig att komma tillbaks och ligga efter i typ alla ämnen men men jag hade det shit skönt på Sicilien så det är värt det! Håller på att kolla i ett gammalt nummer av Sofis mode och hittade just en jättefin väska från chique men den är tyvär slutsåld.


Sedan får jag lite ångest nu för jag vet inte vad jag ska ha på mej på skolavslutningen. Jag hade tänkt köpa en vit klänning från Gina Tricot men typ två av mina kompisar i min klass ska ha en exakt likadan så det blir inte så kul. Men jag hittade just två jättefina på Indiska. Den första kostar 299 ock den andra kostar 179 så jag tror att jag köper den andra.


Men nu måste jag plugga lite för att senare ikväll gå och lägga mej. Jag kanska hinner och slänga upp en dagens outfit. Jag ska försöka. Ha det bäst ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0