Kommer inte på någon bra rubrik :P

Hejsan alla glada läsare!

Nu sitter jag på mitt rum vid dator (som vanligt) och försöker skriva en saga men det går ju sådär. Idag hade vi tema dagar i skolan om OS och vi fick lära oss om dopning och så skulle vi leta efter rekord som Turkiet hade satt i olika olympiska grenar, usch det var jobbigt ! Idag efter skolan var jag, som alltid, med S och Denice. Först stack vi till Sannas tandläkare för hon hade undersökning idag sedan gick vi hem till mig. Här kollade vi på en film som heter ''Om en pojke'' och den handlade om en mobbad pojke som träffar en 38 årig man som hjälper honom och resten får ni väll se  själva men den var bra så den rekomenderas.

Igår målade jag mina naglar röda. Kanske inte den bästa färgen nu i sommar men den duger tills jag har köpt er ett nytt nagellack. Imorrn ska jag till vällingby så då kanske jag köper ett nytt. Jag ska iallafall köpa ett nytt puder.

Men nu ska jag kolla på tv,  ha det bäst !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0