Hejsan alla läsare!

Jag har inte skrivit på ett tag (igen...) men jag har verkligen inte hunnit!

I måndags skulle jag göra spanska och engelska prov på omprovstiden för jag var bortrest, så jag satt där och väntade i hundra år själv och hade jättetrågigt och typ en halvtimme senare kommer en lärare och säger att det inte är någon omprovstid så det var bara att åka hem. Sen gjorde jag inget mer den kvällen.

Igår ggick jag och Sanna (as always) hem till mig och åt nudlar till mellanmål/middag. Vid 6 gick vi ner till Hässelby Gård och kollade på våran kompis teater uppspel och hon var jätteduktig! Efter gick jag och köpte Sofis mode. Senare på kvällen låg jag i soffan och kollade på tv. Först Gossip Girl som jag inte fattar så mycket av för det var första avsnittet jag såg och vid 9 började DP.

Idag efter skolan stack jag och Sanna till Välling by. Jag fick med mig ett puder från Clinique för 260 kronor. Kanske lite dyrt men det är jättebra!

Nu sitter jag vid datorn och pluggar spanska för jag ska göra provet imorrn. Klockan 9 börjar Greys Anatami (stavning?) som jag måste kolla på, en av mina favvo serier!

Men nu ska slänga upp en ''Dagens'' och lite bilder sen ska jag plugga.

485642-21
Ha det bäst! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0