God natt !

Hejsan bloggen! Idagringde klockan 07.00 men jag gick inte upp fören halv 8. Efter att ha plattat håret, ätit frukost och sminkat mig sprang jag till bussen och höll på att missa den. I skolan hände det inget speciellt förutom att det är min turdag.
För egentligen skulle vi ha utegympa och jag hade liksom ballerina så det skulle inte gå så bra att spela fotboll. Sen just när jag skulle gå ut kommer min kompis och säger att vi har innegympa.
Sen så sa min svenska lärare att jag inte behövde lämmna in min saga fören på torsdag.
Jag var ju borta förra veckan så då missade jag ett spanska prov men omprovs tiden var inställd idag så då har jag en vecka till på mig att öva.

Idag efter skolan stack jag hem och åt lite mellanmål för att senare sätta mej vid datorn och läsa lite bloggar(som blev ganska många). Mamma kom hem och gjorde pyttipanna och mmm så gott det var! Sen gick jag och satte mig vid datorn igen. Och jag han också måla naglarna röda.
Imorrn, på onsdag och på fredag har vi tema dagar om OS så då har vi ingen vanlig undervisning, åh så skönt det ska bli!

Men nu ska jag gå och lägga mej. Men jag skriver mer imorrn. Ha det bäst! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0