Blomma!


Hejsan bloggen!

Idag ringde klockan kvart i 7 men jag gick inte upp fören halv åtta och jag skulle ta en buss som gick 57. Den han jag förstås inte med så jag kom till skolan 10 minuter senare än vad hade tänkt. Men jag kom inte försent ;P

Det hände inget speciellt i skolan idag... Eller jag gjorde mitt spanska prov och det gick suuper bra! Jag kunde allt förutom typ 7 ord/menigar och det är ju jättebra! Sjukt nöjd!

Efter skolan stack jag till farmor, farfar är i Indien. Vi spelade ett spel, kollade i skvaller tidningar och pratade. Till middag blev det makaroner och köttbullar. Mmm, det var jättegott. Mamma och pappa kom förbi för att ta en fika och hämta upp mej.

Imorrn åker jag till landet men jag ska blogga lite från mobilen. Det blir ingen ''dagens'' idag för jag sitter här i mina sovkläder och jag orkar inte byta om. Nu ska jag borsta tänderna och sen ska jag kolla på tv.

Ha det bäst! ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0