Så coolt !

Heej, förlåt att jag inte skrev i torsdags men jag hann inte för jag var på premiären av k:fem, det nya modehuset i vällingby med julia julia ellinor och johanna. Det är såå coolt det är 14000 km stort och allt är fylt med skor och kläder. Då köpte jag tre tunikor alla likadana men med olika mönster. Men jag ska lämna tillbax dom för jag måste spara pengar till resan till sicilien vi åker liksom om 5 veckor, det ska bli jätte skönt. Igår var jag där igen med sanna och då köpte jag massor av saker och nu är mitt barnbidrag i princip slut :P För att se vad jag köpte klicka på shopping här brevid bland kategorierna.

Men nu ska jag gå och lägga mej, jag ska upp tidigt imorrn och kanske ska jag till k:fem då med men med mamma den här gången.
God natt puss Lina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0