hejhej !

Hej !
Idag kom jag hem från landet har varit där i 4 dagar med familjen över påsken. I mitt påskägg fick jag 3 godis bitar:P och 500 kronor men jag fick mer godis senare på kvällen. När jag kom hem vid 1 fixade jag påskägg till min kompisar och sen skulle hela familjen till farmor och farfar. Men på vägen dit skulle vi lämna en stol hos sanna.

Efter det åkte vi till farmor och farfar och vi kom försent som vanligt... Där fick jag 2 påskägg till, ett från min halv farbror och hans fru och i det var det massor av godis. I det andra som jag fick av farmor och farfar låg det choklad och hundra kronor och sedan fick jag ännu mer pengar av dom så nu är jag rik ;P

Men nu måste jag gå och lägga mej för jag ska till alice ute på ekerö imorrn och jag måste gå upp vid 8 .
God natt !

Pusspuss , your Lina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0