Tips till dom som plattar håret!

Hejsan mina kära läsare!

Jag tänkte ge ett litet skönhetstips det var ett tag sen det senaste. Den här gången handlar det om värmeskyddande medel för dom som plattar, fönar eller lockar håret ofta.

Det jag använder heter Flat iron protection shine mist och kommer från Lee stafford. Den kostade 80 kronor. och den räcker jättelänge. Jag fick en flaska i julklapp. Både jag och mamma använde den och jag köpte en ny flaska för cirka 1 vecka sen. Så för två personer som använder det varannan dag i ett halvår är inte 80 kronor så mycket.

Lee stafford är en serie med hårvårds produkter och finns att köpa på bl.a. kicks och stormarknader som ica maxi. Och flaskorna är skrik rosa så dom är inte så svåra att hitta.


 Så här ser den ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0