Måste ha!!

Hejsan bloggen!

Jag sitter på mitt rum med Ylva, hon ska sova här. Vi har kollat på ''Save the last dance'' och ska just börja kolla på en annan film. Vi äter Ben and Jerry (världens bästa glass för dom som inte visste det!)

Ja just det! Jag har äntligen hittat ett par gladiator sandaler på ellos. Dom är bruna och jättesöta! Lägger in en bild lite längre ner.

Imorrn fyller Sanna 14 år men hon har redan fått sin present som var shampoo, balsam och en hårborste.
Idag har jag varit lite på landet sedan åkte vi hem vid 1-tiden. Jag packade upp och sen mötte jag Sanna och Ylva. Och nu är Ylva här. Det var min dag. Hur har eran varit?


Kommentarer
Postat av: Sanna

superfina skor ! köpaköpaköpa dom lina ;)

Tack för fina presenterna L&Y

2008-07-07 @ 12:06:22
URL: http://sannua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0