Hejsan alla söta läsare! ( mobilblogg)

Hejsan alla läsare! Hur mår ni? Jag mår jättebra! Uppdatering på slutet har ju inte varit den bästa, men i tisdags va jag så trött att jag inte orkade skriva. Och i onsdags brännde jag mig på handen så då kunde jag inte skriva. Igår var Sanna och hennes familj här. ‭Vi tog det lungt och pratade mest.. Idag var jag hos min farbror och faster och åt lunch och middag. På lördag kommer jag antagligen åka hem. Om jag åker hem på lördag ska jag och mamma gå och se Sex and the city-filmen, alla mina kompisar säger att den år jättebra. Men ni får ha bäst! Jag skriver nog imorgon. :D

Kommentarer
Postat av: julie

GOD NATT

2008-07-24 @ 23:10:44
URL: http://juliesvarem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0