Sämst

Hejsan bloggen! Jag vet att uppdateringen är dålig, men det har bara blivit så. Det har varit lite stressigt på slutet. Mycket prov och sen ska man ju handla julklappar till alla. Nu har jag bara ett prov och en julklapp kvar. Hur har det gått för er att julhandla?

Idag efter skolan stack jag och några kompisar till Vällingby och sen fortsatte vi in till stan. Jag köpte ett par sko, hörlurar, julklappar och en mini plattång. Den är super söt. Jag kan visa allt lite senare ikväll. Nu kollar jag på Idol. Jag tycker att Kevin ska vinna. Han har sån söt personlighet och att han flyttade till Sverige till sin flickvän, finns det något sötare?

Ha det bra så länge! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0