Kommer sakna dig mäst!



Hejsan bloggen!

Det blev inget skrivande igår men jag kom hem vid halv 8 så jag orkade inte riktigt. Igår var jag och Johanna i Vällingby och jag köpte julklappar till mina kompisar, nu har jag bara farmor och mamma kvar. Annars då? Jag gjorde mitt sista prov igår, kemi. Det gick ganska bra faktiskt.

Jag skrev ju för ett tag sedan att det inte gick så bra för mig. Oturen fortsätter. Jag tappar saker, ramlar, och glömmer saker. Ganska jobbigt faktiskt.

Idag sa jag hej då till min kompis Denice. Hon åker till Filipinerna imorgon på morgonen och kommer hem igen om 1 månad. Jag, Ylva och Dedde stod och grät i korridoren och kramade varandra. Kommer sakna henne mest! Aja, jag tror jag överlever fram till Januari.

 


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Kommer sakna min bästis mest!!



Vad fin din blogg har blivit.



2008-12-18 @ 19:18:48
URL: http://morsings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0