Nybeställt från H&M

Hejsan bloggen!

Idag har det varit skola som vanligt, ganska tråkigt. Men inlämningen jag hade idag som jag satt uppe med igår gick jättebra. Skrev egna reflektioner och tankar på de 2 lektionerna, den blev shit bra! Sen hade jag bild, shit tråkigt. Bild är det värsta ämnet och våran lärare gör det sämre. Aja, nog prat om skolan nu.

Efter skolan stack jag och Ellinor till Vällingby för jag skulle köpa lite julklappar. Jag hittade till Ylva, min farfar och en liten del av Annas present. Vi hade jättekul. Men när vi gick in på Laugerhous skulle jag betala med mynt. Jag tömde hela min plånbok, 36,50 närmare bestämt. Och jag behövde 37 kronor så det saknades en femtioöring. Så det var en tjej bakom mig som inte orkade vänta längre som gav mig en enkrona, så pinsamt.

Idag klickade jag hem lite nya saker från H&M bland annat detta:



 Oj, va lång detta inlägget blev. Aja, imorgon efter skolan ska jag och Ylva bort till Ikea i Barkarby för att köpa julklappar. Pussar och kramar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0