Nya smycken

Hejsan bloggen! Det var ett tag sen, men jag har så överdrivet mycket i skolan just nu. Hade prov idag, har prov imorgon och har en mega stor so inlämning på onsdag. Sen ska man ju hinna att köpa julklappar till alla. Åh, jag är så stressad.

Slut med prat om skolan. Jag har fixat lite ny design nu, en lite mer höstig/vintrig, den förra var så somrig. Idag efter skolan stack jag, Sanna, Julia och Ylva hem till Ellinor. Vi skulle ha pluggat till svenska provet imorgon men det blev inte så mycket plugg. Blev mer skratt. Haha, vi hade jättekul.

Men nu ska jag gå och lägga mig. Är jättetrött, har bara sovit 5 timmar inatt. Imorgon börjar jag 8.35. God natt. Sov gott.



Smyckesset från H&M för 19.50 kronor. Riktigt billigt!




Ring, också från H&M för 39.50. Snygg men enkel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0