Ny design... hoppas jag

Hejsan bloggen! Hur mår ni? Jag toppen bra! Haft en ganska bra dag i skolan. Fick tillbaks mitt spanska prov som jag gjorde i tisdags. MVG! =D Jätteglad! Åh, va skönt. Nu har jag bara 3 prov, en inlämning och en redovisning kvar + läxor. Men det går bra.

Jag skulle vilja ha ny design här i bloggen. Den är så somrig tycker jag. Ska försöka fixa det nu dom närmaste dagarna. Helgen ska tillbringas hemma hos farmor och farfar. Det ska bli kul att träffa dom men att vara där i över 2 dygn utan att träffa Sanna eller Ylva känns lite halv tråkigt. Vi skulle ha sovit hos Sanna från fredag till lördag men nu blev det inte så. Synd.

Men nu ska jag ut och ta en promenad. Det är jätteskönt faktiskt. Att gå själv men musik i öronen är så avslappnande. Ha det bra så länge. Pussar! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0