Lyckad julafton

Hejsan bloggen!

Min julafton har varit jätte lyckad. Vaknade vid 10, tror jag, åt lite frukost. Sedan gick jag och duschade håret och kroppen, sen la jag mig i badkaret med hår inpackning och ansiktsmask. Rakade benen, fotbad, peela mig, smörjde in mig på mig. Kände mig som en ny människa.

Vid tre kollade man ju självklart på Kalle Anka. Efter halva gick jag in på mitt rum och kollade medan jag fixade håret och sminkade mig. Vid fem kom farmor och farfar. Vi åt julmat tills alla var mätta och belåtna. Sen började vi öppna julklappar. När det var 6 stycken kvar tog vi paus för att äta hemma gjord pepparkaks glass, det var super gott. Sedan öppnade vi de julklapparna som var kvar.

I julklapp fick jag en väska, pengar, biobiljetter, morgon rock och busskort. Supernöjd med allt. Jag fick även raggsockor av brorsan men det var fel modell. Men gulligt iallafall att han försökte. Men en av dom bästa var att det kom lite snö. Jag blev så glad när jag såg att det snöade. Här kommer lite bilder:




Bordet innan vi satte oss



Haha, pappas hand, hans kind och lilla jag



Min nya väska



Jag bara älskar den!






Kommentarer
Postat av: Anonym

shit vad snygg väska! vart har du köpt den ? =)

2008-12-27 @ 21:02:14
Postat av: Anonym

shit vad snygg väska! vart har du köpt den ? =)

2008-12-27 @ 21:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0