Julafton om 5 dagar

Hejsan bloggen!

Julafton om fem dagar helt sjukt. Fick jullov idag, så skönt. Jag försov mig imorse, vaknade tjugo i tio och jag började tio. Tack och lov kunde pappa skjutsa mig, han var ledig från jobbet. När jag kom till skolan fikade vi kakor och vatten, haha det fanns ingen julmust, och sen fick våra betyg. Det gick jättebra! Jag fick fler VG och MVG än G. Fett stolt!

Efter skolan stack jag till Vällingby med Anna och mötte upp med Amanda. Jag köpte inget eller jag köpte faktiskt en flaska med bubbelvatten. Efter ett tag stack jag och Amanda hem till henne och kollade på en film, kommer dock inte ihåg vad den hette.

Men nu ska jag stänga av datorn. Pussar och kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0