Happy

Hejsan alla söta läsare!

Jag såg just att jag har fått 6 kommentarer den senaste timman. Fett glad! Hur är det med er? Med mig är det bra, har lite ont i magen bara. Jag fick en fråga vart jag har köpt min väska. Den kommer från
nuknuk.se och kostade 350 kronor tror jag.

Idag har jag bara tagit det lugnt. Har suttit vid datorn, gått på en promenad med mamma och pappa och läst i min bok. Jag började läsa i den i somras någon gång men håller fortfarande på. Har inte hunnit så mycket under hösten, så stressigt i skolan just nu. Men nu ska jag kolla in lite bloggar. Ha det bäst! ♥


Kommentarer
Postat av: rebecka

Kikar in.. fin blogg! :)

Modeintresserad?

Spana in mina senaste fynd i bloggen.

Kramis

2008-12-27 @ 22:16:06
URL: http://rrrebecka.blogg.se/
Postat av: rebecka

sv: Hehe okej! :)

Det var ju synd, eller? fast jag kan förstå att du inte orkade, det var knappt så jag pallrade med det heller.

kramis

2008-12-28 @ 01:02:16
URL: http://rrrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0