Äntligen är vi inne i december

Hejsan bloggen! Äntligen är det december. Jag börjar verkligen känna julkänsla. Mer och mer för varje dag. Idag på musiken sjöng vi julsånger och det gjorde längtan till julafton bara större! Åhh, jag längtar så!

Idag i skolan hände det inte så mycket. Hade alla mina tråkiga lektioner. Och efter skolan stack jag hem till Ylva en liten stund och pluggade lite. Sen efter en timme ungefär gick jag hem, städade rummet och hjälpte mamma med maten. Efter maten satt jag och råplugga i 3 timmar i sträck, har spanska prov imorgon. Men det kommer gå bra!

Min kompis Ellinor stack lite tidigare från skolan idag för hon skulle till stan och vara modell för en dag. Åh, jag är så avundsjuk. Här får ni en mycket fin bild på henne. Ni hittar hennes blogg under mina länkar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0