Sommarn är snart slut

Hejsan bloggen!

Skolan börjar om en vecka och en dag, ganska tidigt om du frågar mig för vissa av mina kompisar börjar en hel vecka efter mig. Inte så kul. Men det ska faktiskt bli lite skönt att komma tillbacks till vardagen även fast jag inte ser fram emot tidiga mornar.

Åh det här sommar lovet har gått så snabbt! Och jag skäms, för jag som brukar ta mitt första dopp i april men i år tog det 12 juni och det är den ända gången och jag lovar verkligen den ända gången jag har badat den här sommaren. En ända gång! Men där jag har varit har det varit så dåligt väder. För när jag var uppe i Norrland var det jättedåligt väder där men strålande sol här i Stockholm. När jag var på landet var det inte många moln fria dagar och sen jobbade pappa så mycket med våran gäststuga så dom få gångerna det blev fint väder kunde vi inte åka.

Aja, imorrn ska mitt andra dopp inträffa för då ska jag åka ut till Grinda, en ö i skärgåden med Ylva och hennes familj. Om jag hinner så skriver jag imorrn men jag lovar inget.

Hoppas ni ha badat fler gånger än vad jag har gjort. Ha det bäst! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0