Sen kväll igår

Hejsan bloggen!

Jag var ju på The voice igår och jag ska inte dit nästa år! Jag hade inte tänkt att åka dit i år men jag följde med för en kompis skull. Det är sååå mycket folk, alla står och puttas för alla vill ju ha bra platser. Och gud så varmt det blir.

Jag, Alice, Sanna och två av Alice kompisar åkte med bussen 10 över 10. Alice pappa kom och hämtade oss efter halva vägen. Vi lämnade av Alice kompisar och fortsatte hem till Alice. Vi tog lite mackor och oboy och satt och pratade. Vid 2-tiden får Alice för sig att fläta hela mitt hår vilket hon gör. Efter det var vi upp och flummade och pratade. Jag somnade vid 4 eller 5 och Alice och Sanna var vakna till 6 eller 7 tror jag.

Imorse vaknade jag vid 11 och löste upp alla flätor. Sanna vaknade 1 timme senare och Alice en halv timme efter det. Vi åt frukost/lunch, det blev hamburgare. Vi gick ner och badade och gud så kallt det var! Vi gick upp till huset och spelade lite spel. Jag och Sanna tog bussen hem vid 5 tiden.

Och imorrn är det skola. Jag kan inte fatta det, jag har liksom inte hunnit göra allt jag velat göra. Aja, jag får väll hoppas på soliga helger.

Men nu ska jag läsa lite bloggar men jag skriver ett till inlägg innan jag går och lägger mig. Ha det bäst! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0