Ojoj, måste vända tillbaks dygnet :S

Go eftermiddag bloggen!

Jag vaknade för en timme sen, gud så länge jag sov. Men jag måste värkligen vända tillbaks dygnet nu för jag börjar liksom skaolan på måndag. Om 2 dagar.

Ikväll vid 7-tiden ska jag och några kompisar åka till Kungsträdgården för att se The voice- konseren (stavning?)
Den börjar klockan 7 och håller på till 10 och tänkt hur kul jag och mina kompisar kommer ha det!

Igår badade jag fotbad, det var jätteskönt. Jag ska börja göra det mycket oftare. Jag tappade upp lite varmvatten i badkaret och tog i vanlig såpa. Sen satt jag där i en kvart, tjugo minuter och läste en jättebra bok. Sen filade jag fötterna, klippte tånaglarna och smörde in fötterna med fot-kräm och masserade mina fötter. Nu ska jag bara måla tånaglarna.

Men nu ska jag klä på mig, visar dagen outfit lite senare! Ha det bäst! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0