God natt!

Hejsan bloggen!

Idag har jag varit i stan hela dan med min kompis Amanda. Vi hade jättekul! Jag köpte:

- En almenacka från Monki för 40 kr (Kap!)
-Conciler(eller hur det nu stavas) och ögonbrynspenna från H&M för 39 och 25 kronor
-En grå påsväska i fusk skinn från Vero Moda för 230 kronor


Vi gick runt i lite affärer och pratade. Jag tog en liten fika på ett café utanför Monki i Souk gallerian på Drottninggatan. Detas mackor och smoothis är helt fantastiska! Min favotit smoothi är med banan och jordgubbar och kostar 39 kronor. Ganska dyrt för en smoothi men det är den värd!

Om 2 veckor börjar skolan igen och det ska faktiskt bli lite kul. Jag kanske låter helt sjuk men jag tycker att det ska bli jättekul att komma tillbaks. Inte till alla läxor, prov och jobbiga lärare (även fast jag ha haft tur) utan till alla kompisar som man bara har träffat några få gånger under sommarlovet och att fräffa dom varje dag, vilken lyx! Jag börjar ju i 8:an nu och jag är spänd och nervös att få mina första betyg.

Men nu gott folk ska jag gå och lägga mig i min kära säng. Jag lägger in mer bilder imorrn. Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0