God natt!

Hejsan alla läsare!

Såg just att jag hade fått 2 komentarer, likiliki! Dagen i skolan var okej, jag hade liksom bara 4 lektioner. På sy-slöjden kom jag försent 15 minuter för bussarna krånglade. Men jag hade ju en bra andledning så läraren blev inte sur. Resten av dan var helt okej.

Efter skolan stack jag och 5 kompisar hem till en av dom för att kolla på Human trafficing. Den är sjukt bra! Om ni inte har sett den, se den! Den handlar om människo handel, den är hemsk men den är bra. Rekomenderas starkt!

När jag kom hem vid halv 8 kollade jag lite på tv, satt vi datorn, valde kläder till imorrn och nu sitter jag här och skriver.

Imornn ska jag till tandläkaren så jag missar 2 lektioner. Efter skolan ska jag och några kompisa åka och simma. Det är jätteskönt och man tränar hela kroppen.

Men nu ska jag gå och lägga mig. Hugs! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0