Choklad mjölk


 


 Hejsan bloggen!

Duktig som jag är är det här första inlägget idag. Men jag försov mig imorrse, tyvär inte så ovanligt. Jag ställde klockan på kvart i 8, 2 timmar innan Ylva skulle komma, för att hinna duscha, raka benen och äta frukost+ andra morgon saker. Jag vaknar en kvart innan hon ska komma av att hon ringer och frågar om jag är färdig och det var jag ju inte. På den kvarten han jag att fixa iordning på rummet, bre en macka och välja kläder.

En timme senare befinner vi oss på söder hon Ylvas frisör Vicky. Hon va jättegullig och super duktig på att klippa så jag ska klippa mig där nästa gång jag klipper mig. Vi tog bussen till tunnelbanan som vi tog till Skanstull där Ringen ligger. Jag köpte lite lunch på donken och bytte ut min bh mot en likadan för min hade ett litet hål i sidan.

Sen åkte vi hem. Ylva skull hem och läsa och sova för hon sov så dålig inatt. Jag tog bussen till Backlura till några kompisar. Vi kollade på film och pratade lite. Sen åkte jag hem för att äta middag. Efter maten gick jag och träffade Sanna en liten stund och nu sitter jag här och dricker chokladmjölk som mamma var så snäll och gjorde åt mig.

Men nu ska jag fortsätta min mini-spa kväll/natt =P Jag har just duschat och rakat benen och ska nu ta ett fot bad. Ha det bäst! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0