Är med Sanna!



Hejsan bloggen!

Jag är med Sanna idag. Vi har tagit det lungt, sett på två filmer och kollat på tv.
Jag ringde banken idag eftersom det var 2 och en halv vecka sen
jag var på banken för att fixa mitt bankomat kort och mitt leg. Han som hjälpte mig sa att mitt kort skulle komma efter 2-3 dagar och nu har det gått 2-3 veckor,
 jag tycker att det är dåligt att dom säger saker som dom inte lovar!
Men sen kollade tjejen jag pratade med i telefon om mitt
bankomatkort var beställt och det var det inte. Så dom hade glömt att beställa det. Konstigt!

Aja, imorrn ska jag vara med Sanna. Jag vet inte riktigt vad vi ska göra men det blir väll som idag.

Nu ska jag fixa en bild på min kära väska. Ha det bäst! ♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0