trött!

hejsan svejsan !

Jag sov hos sanna inatt och vi var uppe till 2 och idag på morgonen vaknade vi vid 20 i nio hos sanna så jag är lite trött. Vi åt frukost och vid 5 i 10 stack jag hem. Klockan tio åkte jag och mamma till kista C för att kolla på bikini till henne. Det gick ju så där. Mamma testade säkert 20 olika och efter att hon hade testat alla dom köpte hon den hon först testade. Det var lite jobbigt att gå runt en hel dag men vi hade kul!
Jag ska lämna tillbaks min bikini överdel som jag köpte på H&M i fredags eftersom att jag istället köpte 3 överdelar och en under del till nästan samma pris på stadium. Det är värsta rean nu, alla delar med nedsatt pris för 29 kronor.

Jag vet att jag lovade att lägga in bilder på det jag har köpt på ellos, halens och i vällingby men jag har inte hunnit men jag gör det imorrn om jag hinner annars lägger jag in dom på tisdag.

Men nu ska jag kolla på det som är kvar av Pretty women och sen ska jag gå och lägga mej.

Ha det bra ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0