Torsdag

Hejsanhoppsan ! Nu sitter jag på mitt rum och gör ingenting, ganska tråkigt men jag väntar på att mitt hår ska torka.
 
Idag efter skolan stack jag sanna och denice hem till mej och vi gjorde ägg macka till mellanmål. När dom skulle sticka följde jag med Denice till bussen och vi satt där i typ 40 minuter och väntade på bussen och den skule liksom gå var 10.nde minut. ajaj när den väl kom gick jag vidare ner på hemköp för att köpa middag, det blev en sån där färdigmat som man värmer i micron för mamma hade planerinsdag och pappa var bortrest. När jag kom hem sen åt jag, jag duschade och nu bloggar jag.

Imorrn ska jag förutom att gå i skolan åka till landet. Ska faktiskt bli rätt kul! På landet ska jag jobbajobbajobba, för jag behöver pengar till sicilien i maj . Efter som att jag ska åka till landet så kommer jag inte kunna skriva i bloggen , tyvär men jag skriver extra mycket imorrn efter skolan.

Ha det bra så länge!

Lina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0