tjosan!

hejhej!

Som vanligt har jag inte så mycket att skriva om... Men jag, ylva och sanna gick till skolan idag. Jag han att vara med på en lektion innan jag var tvungen att sticka till tandläkaren och få min tandställning. Var borta från skolan i 4 timmar och när jag kom tillbaks hade jag svenska. Inte mitt favvo ämne X) Efter skolan hade jag utvecklingssamtal, det gick bra dom sa att jag pratade lite för mycket på lektionerna och att jag skulle konsentrera mej lite bättre. Men förutom det var allt annat bra.

Ja just det jag köpte en väska av min kompis för 70 kronor i måndags. image19

Ha det bra, jag skriver mer imornn, Lina

Kommentarer
Postat av: Anna

Fett fin! (a)

2008-04-17 @ 16:45:21
URL: http://heeejanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0