Sammanfattning av dom senaste tre dagarna.

Igår sov jag hos S så jag hann inte skriva , Men ajaj. I fredags efter skolan stack jag och S till alice ute på ekerö Det tar cirka 1 timme med buss , lite jobbigt är det men man vill ju träffa sin bästa kompis ju ! Jag och sanna köpte varsin macka till sen lunch eftersom att vi inte åt något i skolan ( Jätteäcklig mat ). När vi kom dit kom alice och mötte oss och vi gick in på konsum och köpte läsk , chips och nästan 1 kilo godis, och jag som skulle vara nyttig inför resan till sicilien om ungefär 4 veckor. Sen gick vi hem till alice igen tog sin lilla tid typ 20 minuter men vi gick ju ganska långsamt. Till middag fick vi köttfärssås och spagetti och det var jättegott. Jag var vaken till typ 2 sen somnade jag , alice och sanna var vakna längre. På lördagen åkte jag och sanna hem.

Jag kom hem vid 5 och gick då ner och handlade lunch (sent men jag var hungrig) sen satte jag mej vid datorn och skickade ett meddelande till cocco.se för jag vill ju bli sponsrad. Efter det stack jag till sanna där åt jag tacos , mums det var jättegott. Sen kollade vi på körslaget samtidigt som vi drack milkshake, jag tyckte att Brolle och Agnes va bäst. Vad tyckte ni ? Vi kollade på typ 2 filmer innan vi somnade.

När vi vaknade imorse kollade vi på typ 3 filmer till sen stack jag hem, åt lite middag och nu sitter jag här och skriver i min fina lilla blogg.

Det där var en fin lite sammanfattning av vad jag har gjort dom tre senaste dagarna. Hoppas ni orkar läsa allt ;P

Men nu ska jag nog kolla lite på tv.
Ha det bra så länge , jag skriver mer imorn .

Ni är bäst ! // Lina ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0