Hejsan hoppsan !

Hola!

Idag hade jag halvstudiedag, det var jätteskönt. Jag hade bara en lektion på 1 timme så det var ju inte precis ansträngande X) Efter lektionen stack jag ylva och sanna hem till sanna, vi kollade på Juno, den var jättebra kanske lite konstig i början men annars var den bra. Sen gick vi hem till ylva och bakade kladdkaka och sen skulle jag hem och äta middag.
Jag har jättesvårt att äta med min tandställning för det gör omt så fort jag tuggar på nåt och det är ganska jobbigt.
Imorn ska jag till tandläkaren, tredje gången den här veckan. I måndags var jag där och bet i en typ blå lera och tog kort på mina tänder. På tisdagen fick jag min tandställning och imorn ska dom fixa en sak som skaver jättemycket på min kind.

Men nu ska jag gå och lägga mig, ha det bra!

Pusspuss, your Lina ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0